Työntekijäesittelyssä palveluasiantuntija Iina

Iina Helenius työskentelee Premicossa palveluasiantuntijana. Tehtävässä häntä innostaa sen vaihtelevuus  ja asiakkaiden kinkkisten kysymysten ratkominen. Lue, mitä ominaisuuksia ja taitoja Iinan työ vaatii.

Millainen on työnkuvasi Premicossa?

Ennen kaikkea monipuolinen ja kiinnostava! Olen asiakaspalvelun & liiketoiminnan tuen tiimin uusin lisäys ja toimin palveluasiantuntijana sekä tarvittaessa vuokrauksen apukäsinä. Me asiakaspalvelussa vastaamme tietysti ensisijaisesti asukkaiden kysymyksiin, mutta sen lisäksi tiimimme tukee vuokrausta, vuokrahallintaa ja isännöintiä – oppimista on siis reilusti eikä se varmasti lopu kesken.

Mikä työssäsi innostaa ja motivoi? Mitä ominaisuuksia ja taitoja työsi vaatii?

Tämänhetkisessä roolissani erityisen innostavaa on sen vaihtelevuus. Selvitän vastauksia asukkaiden toisinaan kinkkisiinkin kysymyksiin, pääsen järjestämään asuntoesittelyitä ja tapaamaan sekä hakijoita että asukkaita.

Jatkuva oppiminen, itsensä kehittäminen ja yhteistyötaidot ovat tärkeitä. Uskallan myös väittää, että pilkunviilaajaluonteestani on hyötyä sopimusehtoja tarkistaessa ja asukkaita tiedottaessa.

Moni asukkaista kuvittelee, että meille esitetyt kysymykset ovat turhan aikaa vieviä, mutta niin se ei tosiaan ole! Uskon puhuvani koko asiakaspalvelutiimin puolesta, kun sanon, että selvitämme mieluusti hankalampiakin haasteita. On ilo voida auttaa – ja kaiken lisäksi siinä oppii jatkuvasti itsekin uutta!

Mikä Premicossa on parasta tai ainutlaatuista?

Premicossa arvostetaan osaamista ja mikä parasta, se uskalletaan myös sanoa ääneen! On huippu juttu, että työkavereita tuetaan ja kehutaan avoimesti.

Mitä ”Premicon henki” sinulle merkitsee?

Premicon henki näkyy yhdessä tekemisenä. Huippuosaajien joukkoon on ollut helppo päästä mukaan, kun kaikki ovat valmiita jakamaan neuvoja ja osaamistaan.


Iina Helenius

Palveluasiantuntija
029 007 5050
asiakaspalvelu@premico.fi

Lue myös: