Terhi Pakkanen työskentelee talous- ja projektiasiantuntijan tehtävässä Premicossa. Lue Terhin vastuualueista ja minkälaisista ominaisuuksista on hyötyä hänen tehtävänsä hoitamisessa ja mikä Terhin mielestä on parasta hänen työssään.
Millainen on työnkuvasi Premicossa?
Toimin Premicossa talous- ja projektiasiantuntijana. Vastaan konsernin myynti- ja ostoreskontrien hoidosta sekä Rakennuttamisen– ja Vuokra-asumisen projektitiimien tukemisesta. Erilaisten järjestelmien pääkäyttäjyys kuuluu myös vastuualueisiini. Työpäivät täyttyvät rutiinitehtävistä reskontrien parissa, kivaa vaihtelua päiviin tuovat mm. erilaiset projekteihin liittyvät selvitystyöt ja järjestelmien käytön opastukset.
Mikä työssäsi innostaa ja motivoi? Mitä ominaisuuksia ja taitoja työsi vaatii?
Itsenäinen työ, jossa vastaan omasta tehtäväalueestani, on tärkeä ja mieleinen. Vaatii toki hyviä itsejohtamisen taitoja, jotta kalenterin saa toimimaan. Työ vaatii myös yhteistyökykyä ja joustavuutta toimiessani eri liiketoimintojen tiimien kanssa. On aina ilo, kun onnistuu ratkomaan kollegoiden välillä yllättäviäkin kysymyksiä!
Jatkuva oppiminen ja ajan hermolla pysyminen on tärkeää. Hyvänä esimerkkinä tästä on laskutuksen automatisointi, jossa pyrimme optimoimaan työtä ja vähentämään toistuvia työvaiheita.
Mikä Premicossa on parasta tai ainutlaatuista?
On hienoa voida luottaa työkavereiden ammattitaitoon. Parasta on, kun saa olla monessa mukana ja nähdä läheltä eri liiketoimintojen toimintaa.
Mitä ”Premicon henki” sinulle merkitsee?
Premicon henki merkitsee minulle yhdessä tekemistä ja toistemme tukemista tiukoissakin tilanteissa. Olemme talo täynnä huippuammattilaisia!
Terhi Pakkanen
Talous- ja projektiasiantuntija
+358 44 711 6722
terhi.pakkanen@premico.fi
Lue myös: